Ik ben Lisa, bijna 18 jaar. Ik doe een dierenverzorgingsopleiding, maar in de aquariumwereld weet ik nog bijna niks.
Honden zijn mijn passie samen met mijn konijnen. En nu wil ik dus ook beginnen met een klein aquarium,
hoe ik daarbij kom lees je hieronder:
Mijn tante heeft een jaar een aquarium gehad een Juwel 60X30X30. Zij was nu wel uitgekeken op het aquarium en het
leek mij al tijden superleuk, dus is het aquarium naar mij verhuist. Hij staat hier dus sinds gister en ik ben echt een
hele erge beginneling en ik hoop dus dat julllie mij verder kunnen helpen.
Ik laat wat foto's zien zodat jullie kunnen zien hoe het er nu bij staat en wat voor een vissen er in zitten, want
van het merendeel weet ik de naam niet.
Ik heb een startersgids voor een aquarium gekregen en ben deze en het internet druk aan het doorspitten om zoveel mogelijk
te weten te komen. Er zit nu grind in en planten, maar die zijn half dood, dus het lijkt me dat die vervangen moeten worden.
Ook zijn het erg weinig planten vind ik zelf.
Er zijn dus waarschijnlijk nog heel veel verbeter punten aan dit aquarium dus tips zjin heel erg welkom!
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's!
Het aquarium

Dit is dus het aquarium. Niet echt de beste leefomgeving voor de vissen.
De bewoners
Deze 7 visjes zijn alle bewoners.

Deze 2 visjes, het zijn ??(platy?)

Kersenbuik?

Deze 3 kleine visjes

en de gup, deze kreeg ik er echt niet goed op want hij zwom de hele tijd richting camera.
Groetjes, Lisa