Wanneer men begint aan een aquarium moet men weten wat de eigenschappen van de gewenste aquarium vormgeving en bewoners zijn. Wat past bij elkaar en wat niet? Hoeveel kan in mijn aquarium? Al dat soort vragen kunt u hier kwijt. Ook kunt u hier uw oprichting proces kwijt.
Forum regels
Voor dit forum onderdeel gelden de normale forumregels. We danken u voor uw medewerking.
Staat er leuk bij hoor. Nu alles eventjes lekker laten groeien. Je kan op die kokosnoot was mos binden en laten groeien.
Heb een 160*60*60 een Juwel Vision 180 en rekord 60 en een Akvastabil 100*50*50 met t5 verlichting. http://www.aquariushuizen.nl. Korrelen is een kunst als je het goed doet vliegt de dag voorbij.
Dank je wel, op die cocosnoot wil ik inderdaad iets van mos laten groeien en ook die stam wil ik meer begroeien. Vandaag wordt de bak nog wat veranderd en de verkeerde planten op zijn goede plaats gezet, dan zijn we klaar, vanavond zal ik weer foto's maken:)
Zo na 2 dagen geen foto's van de grote bak komen hier weer nieuwe foto's. De planten en vissen groeien als kool en de planten mogen we al snoeien, vooral die belgisch groen gaat hard.