Home | Disclaimer | Vacatures | Adverteren | Links

Website   Magazine   Forum   Web-log  

water

Water is natuurlijk van levensbelang in uw aquarium. De vissen en de planten kunnen niet zonder. Daarom is het van groot belang dat alles in orde is met uw water. Hebt u problemen of vragen betreffende over de chemie van het water, dan kunt u dat deze hier kwijt.
Forum regels
Voor dit forum onderdeel gelden de normale forumregels. We danken u voor uw medewerking.

Uw bericht:
  • voldoet aan de Forum regels.
  • heeft met het onderwerp van dit forumonderdeel te maken.
  • is niet kort geleden al eens geplaatst (anders kunt u in dat bericht uw vraag stellen)

water

Berichtdoor kampvrouw op za jul 24, 2010 17:44 pm

hoi ik heb een vraag nu heb ik mijn water uit mijn aqaurium getest en die is ph 7,5 en de kh 10 -17 en de gh 5 -10 en ik heb ook de kraan water getest en die is ph 7,5 kh 7 -10 en gh 5 -10 want de kh is niet goed kan iemand mij helpen om die naar beneden tekrijgen ik hoor het wel van jullie groetjes van edith
kampvrouw
Guppy

Re: water

Berichtdoor Alexander op zo jul 25, 2010 15:22 pm

Wat voor een bodem heb je grind op zand? Heb je een druppel test gebruikt of stripjes.
Heb een 160*60*60 een Juwel Vision 180 en rekord 60 en een Akvastabil 100*50*50 met t5 verlichting. http://www.aquariushuizen.nl. Korrelen is een kunst als je het goed doet vliegt de dag voorbij.
Alexander
Admin

Re: water

Berichtdoor maartend op zo jul 25, 2010 22:29 pm

biogene ontkalking kan ook nog
when my fish feels good ,i feel good.
desiervis.be
maartend
Sumatraantje

Keer terug naar Waterchemie